رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به خنداب گفت: همراهی مردم و مسئولان استان مرکزی کم نظیر است.

همراهی مردم و مسئولان استان مرکزی کم نظیر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در حاشیه شورای اداری شهرستان خنداب در جمع خبرنگاران، گفت: همراهی مردم و مسئولان در استان مرکزی و خنداب ظرفیت کم نظیر است که می‌توان در نشست شورای قضایی که با حضور رئیس قوه قضائیه روز چهارشنبه برگزار می‌شود آن را مطرح کرد.

مسجدی آرانی افزود: پیوند و همراهی مردم و مسئولان در تمام بخش‌های اجرایی، قضایی و انتظامی، ظرفیت ارزشمند استان مرکزی در مدیریت کارآمد و ولایتمدارانه این استان است.

وی اضافه کرد: نگاه ولایتمدار و عملکرد مبتنی بر خدمت به مردم و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان از عشق و ارادات مردم استان مرکزی و به خصوص شهرستان خنداب به امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی دارد که باید قدردان آن بود.

مسجدی آرانی اضافه کرد: سفر به شهرستان خنداب بخشی از برنامه سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است و تمام ظرفیت‌ها و مشکلات مردم در سراسر استان به صورت کارشناسی با حضور مقامات قضایی بررسی می‌شود و برای تصمیم گیری نهایی فردا (چهارشنبه) در شورای قضایی استان مطرح خواهد شد و بررسی عملکرد پزشکی قانونی و ارزیابی نیروی انسانی این نهاد قضایی از دیگر اهداف سفر به شهرستان خنداب است.

معاونان قوه قضائیه امروز با سفر به یازده شهرستان استان مرکزی با حضور در شورای اداری و جلسه کارکنان دستگاه قضایی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات مرتبط را بررسی می‌کنند تا در نشست با حضور رئیس قوه قضائیه درمورد ان‌ها آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام / ج

مسجدی آرانی: همراهی مردم و مسئولان استان مرکزی کم نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.