معاون قضایی قوه قضاییه درجریان سفر به خمین گفت: دوری جامعه از آموزه‌های اسلامی یکی از علت‌های مهم وقوع جرم در کشوراست.

دوری جامعه از آموزه‌های اسلامی یکی از علت‌های مهم وقوع جرم در کشورحجت‌الاسلام علی خلفی معاون قضایی قوه قضائیه درجریان سفر به خمین  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: یکی از علت‌های مهم وقوع جرم در سطح کشور دوری جامعه از آموزه‌های اسلامی به ویژه اقامه نماز است و این مهم تکالیف دستگاه‌های فرهنگی مسئول را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام خلفی افزود: فضای مجازی بنیان خانواده را تهدید می‌کند و فرهنگ سازی برای استفاده آگاهانه از اطلاعات این عرصه ضروری است.

وی اضافه کرد: تخریب رفتاری ناپسند و نکوهیده است که فرصت‌های اقدامات مؤثر را هدر می‌دهد و باید در شرایط کنونی جامعه با هم افزایی همه امکانات و توان برای حل مشکلات مردم گام برداشت.

درک مفاهیم نهضت درک مفاهیم نهضت امام خمینی(ره) اهمیت زیادی دارد

معاون قضایی قوه قضائیه در نشست شورای اداری شهرستان خمین هم گفت: درک مفاهیم نهضت امام خمینی(ره) و حرکت بزرگی که رهبر فقید انقلاب اسلامی آن را پایه گذاری کرد اهمیت زیادی دارد وایشان توانست بسیاری از ملت‌ها را با مقوله آزادی خواهی و مقاومت اسلامی آشنا کند.

وی بیان کرد: زادگاه امام راحل باید بیش از مناطق دیگر کشور در شناساندن تفکر و ایدئولوژی انقلاب اسلامی تلاش کند و یاد و راه بنیانگذار فقید انقلاب را زنده نگه دارد.

حجت الاسلام خلفی ادامه داد: آمار پرونده‌های اختلافات خانوادگی و ضرب و جرح در دستگاه قضائی خمین بالا است و می‌طلبد که تلاش بیشتری از سوی مسئولان قضائی و شورا‌های حل اختلاف برای کاهش این پرونده‌ها صورت بگیرد.

حجت السلام خلفی در سفر به شهرستان خمین پس از گلباران غبور شهدا خمین از بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی بازدید و در جلسه شورای اداری شهرستان و نشست کارکنان و قضات دادگستری خمین شرکت کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.