مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه هجدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گیاهان دارویی قاچاق در دام پلیس زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: با تلاش مأموران این شهرستان بیش از ۱۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی آنغوزه قاچاق به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی این شهرستان، در راستای اجرای تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۵۷ کیلو و ۹۰۰ گرم گیاه دارویی آنغوزه قاچاق کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ بردبار با بیان اینکه ارزش گیاه دارویی قاچاق کشف شده برابر نظرکارشناسان، ۴۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

موتورسیکلت میلیاردی در لارستان متوقف شد

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران پاسگاه انتظامی این شهرستان ضمن بر پایی ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهند داد.

وی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲۰ کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک سواری پراید و کشف ۲۹ کیلو و ۶۲۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۲۹ کیلو و ۶۲۰ گرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد: هر‌گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف احشام قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از توقیف یک کامیون و کشف ۳۰ راس احشام قاچاق خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از آن خودرو، تعداد ۳۰ راس احشام بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر و مقتدرانه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در باک خودرو

فرمانده انتظامی نی ریز از کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از باک خودرو پراید خبر داد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان، با انجام اقدامات فنی مطلع شدند ۲ نفر با یک سواری پراید قصد انتقال مواد مخدر به نی ریز را دارند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در یک عملیات موفق پلیسی خودرو پراید را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و آن را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ یوسفی هشدار داد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار