معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اوقاف و امور خیریه با حضور مردم زنده است و باید ازظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود.

سازمان امور خیریه به حضور مردم زنده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام روحانی نژاد معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با اشاره به اینکه سازمان امور خیریه با مشارکت فعالانه  وحضور مردم زنده و پویا است، افزود:درآمدهای موقوفات در این سازمان بر اساس نیات واقفان هزینه می شود و اعتماد سازی در جامعه موجب گرایش بیشتر مردم به وقف خواهد شد .

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان محدود به فعالیت‌های قرانی و مذهبی نیست افزود : فرهنگسازی در همه زمینه ها در جامعه برای ارتقاء و رشد جامعه ایران اسلامی از برنامه های سازمان اوقاف و امورخیریه است .

معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  در ادامه با گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای گرانقدر همدان از جمله شهید همدانی و شهید چیت سازی بیان کرد : استان همدان استان پیشتاز در فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به اقدامات این سازمان در دهه کرامت، خواستار معرفی بهتر شخصیت حضرت معصومه و حضرت رضا علیهما السلام شد.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر ضرورت فعالیت رسانه ها برای فرهنگسازی سنت  حسنه وقف اظهار داشت: باید با هدف برقرای عدالت در جامعه و کمک به نیازمندان اموال و دارایی های مردم  در مسیر وقف هدایت شوند .

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم در این مراسم گفت:آگاه سازی جامعه  از نیات واقفان را موجب روی آوردن بیشتر مردم به سنت حسنه وقف دانست .

آیت الله شعبانی خواستار توجه ویژه به موقوفات در بخش حوزه‌های علمیه شد و افزود: در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوشبختانه به پویا سازی امامزاده‌ها در این سال‌ها توجه زیادی کرده است.

آیت الله شعبانی خواستار توجه ویژه به موقوفات در بخش حوزه‌های علمیه شد و افزود: در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوشبختانه به پویا سازی امامزاده‌ها در این سال‌ها توجه زیادی کرده است.

وی به استفاده از ایده‌های جدید برای نیاز کشور و این سازمان امور خیریه خبر داد و گفت: ما از کمک مردم و نظرات آن‌ها برای بهبود خدمات رسانی استقبال می‌کنیم و در این میان حوزه‌های علمیه هم باید فعال‌تر باشند.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان همدان تقدیر و حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدین به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان معرفی شد .

انتهای پیام/ا

سازمان امور خیریه به حضور مردم زنده و پویا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.