مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از انجام ثبت نام در کتابخانه‌های استان با عضویت نیم بها به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد احمد بن موسی (شاهچراغ) و امام رضا (ع) کتابخانه‌های عمومی خوزستان بصورت نیم بها عضویت می‌گیرند.

منصور کوهی رستمی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با اشاره به ایام مبارک دهه کرامت و شادی اهل بیت علیهم السلام گفت: کتابخانه‌های عمومی در استان بعنوان مراکز نشر معارف و علوم و همچنین ترویج سیره و سبک اسلام ناب محمدی که برخواسته از سیره و روش اهل بیت علیهم السلام است فعالیت‌های فرهنگی متنوعی را به اجرا خواهد گذاشت. خوشبختانه مشارکت بالای مردم خوزستان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی این علاقمندی به امام رضا (ع) اهل بیت عصمت و طهارات را بیش از پیش نشان داد.

وی با تاکید بر استفاده از کتابخانه‌های عمومی در ایام تابستان و خدمات مشاوره‌ای کتابداران افزود: به مناسبت دهه کرامت در روز سه شنبه ۱۸ تیر و روز یکشنبه ۲۳ تیرماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی بصورت نیم بها صورت می‌پذیرد؛ که از همه علاقمندان به ویژه والدین جهت بهره مندی از فضای کتابخانه و بخش‌های متنوع کودک و نوجوان دعوت می‌شود.

استان خوزستان با ۲۲۲ باب کتابخانه عمومی خدمات متنوع فرهنگی اجتماعی برگزار می‌کند که فصل تابستان فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی است.

انتهای پیام/گ

برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی خوزستان در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.