همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، کلنگ احداث یک باب کتابخانه عمومی در روستای موران شهرستان کارون به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در دهه کرامت، کلنگ ساخت کتابخانه عمومی روستای موران شهرستان کارون با حضور منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، ابراهیم عساکره معاون فرماندار کارون، هاشم حمیدوای رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کارون، مسئولان شهرستانی و اهالی روستا در روستای موران به زمین زده شد.

کلنگ احداث کتابخانه عمومی موران در شهرستان کارون به زمین زده شد

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روستای موران در شهرستان کارون واقع شده فاقد فضای کتابخانه‌ای بود که این امر با اهدای زمین توسط اهالی روستا، دهیاری و شورای اسلامی روستا به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صورت گرفت و امروز آغاز عملیات اجرایی آن کلنگ خواهد خورد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت کتابخانه استاندارد روستای موران با زیربنای ۲۲۰ متر مربع در مساحت یکهزار و ۱۱۷ متر مربع و با اعتبار اولیه ۲ میلیارد و ۵۸۵ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال از اعتبارات تخصیص داده شده از محل تملک دارائی‌ها و ۲ درصد نفت از امروز آغاز شده است.

کلنگ احداث کتابخانه عمومی موران در شهرستان کارون به زمین زده شد

کوهی رستمی با اشاره به نیاز این پروژه به اعتبار ۵ میلیارد ریال اظهار داشت: با تخصیص مابقی اعتبارات در شورای برنامه ریزی شهرستان امیدوارم این پروژه در سال ۹۹ با تجهیزات کامل به بهره برداری و در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی افزود: سالن‌های مطالعه مجزای برادران و خواهران، بخش ویژه کودک، مخزن کتاب، نشریات، کافی نت از جمله بخش‌های این کتابخانه هستند.

شایان ذکر است؛ با راه اندازی این پروژه، تعداد کتابخانه‌های عمومی خود را به ۳ باب خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.