نایب رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر یزدگفت: از ۴۷ دستگاه پل هوایی در سطح شهر یزد ۱۱ مورد غیر ضروری است و جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  ونوس عامری نایب رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر یزد در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر، هدف از احداث پل‌های عابر پیاده را توجه به عبور و مرور مردم دانست و گفت: سطح شهر پر شده از حجم تبلیغات بیلبورد در پل‌های عابر پیاده آن هم در مکان‌هایی که از آن پل‌ها هیچگونه استفاده جهت عبور و مرور نمی‌شود.

سیدحسین آزادی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد نیز گفت: باید قبل از جابجایی و جمع آوری پلها، جانمایی آن‌ها مشخص و به مکانی مشخص برای نصب انتقال داده شود.

ابوترابی عضو دیگر کمیسیون فرهنگی نیز افزود: نصب پل‌های عابر پیاده در مکان‌هایی باید صورت بگیرد که پر ترافیک است و نیاز به عبور و مرور عابرین پیاده باشد و باید در محل‌هایی که نیاز نیست جمع آوری تا به مبلمان شهری آسیب وارد نشود.

در نهایت مقرر گردید ضمن تأکید بر اقدام موثر شهرداری، این مصوبه در طرح جامع ترافیک مورد توجه مشاور قرار گیرد و از آن طریق پیگیری شود.

در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر و با توجه به بررسی موضوع جمع آوری پل‌های هوایی عابر پیاده غیرضروری اعضا خواستار جمع آوری پل‌های غیر ضروری در طرح جامع ترافیک شدند.

در نامه شهرداری به شورای شهر مبنی بر شناسایی پل‌های عابر پیاده غیرضروری سطح شهر، پس از بررسی کمیته ۵ نفره مشخص گردید از ۴۷ دستگاه پل هوایی، ۱۱ مورد غیر ضروری است.

انتهای پیام/ی

جمع آوری پل‌های غیر ضروری در طرح جامع ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار