استاندار یزدگفت: اهدای عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد با حضور در مراسم تجلیل از اقدام خداپسندانه خانواده‌های اهدا کننده عضو در استان ضمن عضویت در طرح سراسری اهدا عضو گفت: اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است.

طالبی با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر یزد از روحیه ایثار و اقدام خداپسندانه خانواده‌های اهدا کننده عضو قدردانی و به طرح سراسری اهدا عضو پیوست.

وی در این جلسه با قدردانی از اقدام ارزشمند شورای اسلامی شهر یزد برای تجلیل از خانواده‌های اهدا کننده عضو در استان گفت: قدردانی از این اقدام شایسته حرکتی است که می‌تواند به گسترش فرهنگ و روحیه ایثارگرانه در جامعه یزد کمک کند.

اهدای عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه

طالبی ضمن قدردانی از خانواده‌های  اهدا کننده عضو که زمینه ساز افزایش روحیه ایثارگرانه در اجتماع هستند، افزود: اهدای عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است، زیرا این اقدام قابل ستایش جان انسان‌هایی را بار دیگر به خانواده و جامعه باز می‌گرداند.

وی اظهار داشت: خرسندیم که اقداماتی از این جنس توانسته است استان یزد را به عنوان یکی از استان‌های پیشقدم در اهدا عضو معرفی کند و شرایط خوبی را برای نجات جان انسان‌هایی که به دلایل مختلف محتاج گرفتن عضو هستند را به وجود آورد.

وی ضمن تشکر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی که زمینه و شرایط را برای این ایثارگری‌ها در استان فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این روحیه و افزایش فرهنگ اهدای عضو و ایثارگری در جامعه، کم‌تر شاهد باشیم که مردم با مشکلاتی مواجه و جان خود را از دست می‌دهند.

استاندار یزد در پایان گفت: شایسته است برنامه شورای شهر یزد در تجلیل از فرهنگ اهدای عضو در جامعه الگویی باشد که به سهم خود و در جایگاهی که قرار داریم ترویج روحیه ایثار و فرهنگ فداکاری را سرلوحه امور قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.