مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۸۸ کیلو مواد مخدر در منطقه مرزی شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۸۸ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد در چهار عملیات جداگانه کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: در این تعداد عملیات دو قاچاقچی دستگیر و تعدادی از قاچاقچیان نیز پس از مواجهه با سد مرزبانان خراسان رضوی با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرز‌ها متواری شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت:در این ارتباط دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مرزبانان این فرماندهی با برخورد قاطع با قاچاقچیان از ورود هرگونه مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری می‌کنند.

خراسان رضوی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر آن در تایباد قرار گرفته است.

 

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در نیشابور

 

 

سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش پارچه‌های قاچاق توسط افرادی سودجو با خودرو سواری در یکی از مناطق نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان در مراجعه به محل مشاهده کردند که افراد سودجو به وسیله ۳ دستگاه خودرو سواری در حال فروش پارچه‌های قاچاق می‌باشند که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۷۰۰ متر پارچه به ارزش یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو سواری پژو و معرفی ۴ فرد متخلف به مراجع قضائی، گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس است، ضمن این که شهروندان می‌تواند هرگونه اخبار و گزارش در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.