۴۳ سواد آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود که در سالجاری موفق به دربافت گواهینامه قبولی شده اند بودند در آیینی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مصطفی رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان جوانرودبه اهمیت سواد در زندگی اشاره کرد وگفت : سواد آموزی و فرهنگ سواد در کشور شاخص مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی است و در رشد بشریت امری ضروری به شمار می‌رود.

وی گفت : سواد آموزی موجب ارتقای علم و دانش و سطح آگاهی جامعه می‌شود و مردم با کسب سواد و دانش می‌توانند درک بهتری از مسائل اجتماعی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

وی اظهارداشت: کاهش بی سوادی در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اثر گذار است از این رو همه در برابر ارتقای سطح علمی شهروندان تلاش کنند.

رجبی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی جوانرود در راستای اهمیت دادن به سواد و آموزی وهمچنین مسائل فرهنگی قدردانی کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود نیز به خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کمیته امداد علاوه بر تسهیلات اشتعالزایی، بهداشت و درمان و فرهنگی در ماهیانه ۱۰ میلیارد ریال کمک معیشت به سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش ارائه می‌کند.

فرهاد شهبازی افزود: دربخش فرهنگی نیز کمیته امداد امام (ره) در سرفصل کاری که شامل برگزاری اردو، کانون، کلاس تقویتی، آموزش قرآن، کلاس خیاطی و مسائلی که برای ارتقاء سطح فرهنگی خانوده‌ها کمک می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

سواد آموزی و فرهنگ سواد در کشور شاخص مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.