معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماه نخست امسال ۷۸۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافته که از این میزان ۱۰۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

۷۸۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال ۹۸ بیش از هزار و ۸۰۶ نفر در استان کرمانشاه با ارائه درخواست به این نهاد از کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شدند.

رحمتی پور تاکید کرد: ۱۳۰ نفر از این افراد غیر مددجو و باقی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه بوده اند.
وی تصریح کرد: این نهاد پس از بررسی درخواست‌های مردمی و مددجویی ۷۸۲ میلیون تومان کمک موردی بلاعوض در اختیار این افراد قرار داده که از این میزان ۱۰۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و باقی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

کیومرث رحمتی پور عنوان کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی و مددجویی ارائه شده به این نهاد به منظور دریافت کمک‌های بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، پرداخت بدهی و معوقات بانکی، خرید لوازم ضروری زندگی، تامین هزینه‌های ازدواج و تحصیل بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: تمامی خدمات حمایتی این نهاد با هدف توانمندسازی در اختیار خانوار‌های مددجو قرار می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

دریافت کمک‌های بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.