کابوس مهاجمان خارجی در پرسپولیس

مهاجمان خارجی پرسپولیس در سال‌های اخیر همیشه کابوس هواداران و مدیران این تیم بوده اند.

کابوس مهاجمان خارجی در پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه پرسپولیس تهران که تاکنون فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفته و درحال جذب رضا شکاری هستند، قصد دارند یک مهاجم خارجی دیگر را جذب کند.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: طبق برنامه‌های سرمربی پیش می‌رویم. تیم تقریبا کامل شده است، ولی به دنبال جذب یک مهاجم خوب هم هستیم و روی این مساله بررسی‌های لازم در حال انجام است. کار‌های مربوط به اردوی تیم هم انجام شده است تا یک برنامه آماده‌سازی کامل داشته باشند.

البته چندی پیش  قرار بود ایگور سرگیف ازبکستانی به جمع سرخپوشان بپیوندد که گابریل کالدرون اعتقادی به جذب او نداشت و گفته می‌شود یک مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیسی‌ها است. حضور مهاجمان خارجی در جمع سرخپوشان همیشه در سال‌های اخیر کابوس هواداران و مدیران این تیم بوده و مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کرده است.

ماریو بودیمیر کروات که یک نیم فصل در پرسپولیس بود و تنها ۲ گل به ثمر رساند، درصدد شکایت از این باشگاه به فیفا است تا پرونده جدیدی برای سرخپوشان تشکیل شود.  

او در گفتگو با رسانه کرواتی درباره دوران حضور کوتاه مدت در پرسپولیس گفت: البته که ما مثل دوست و با خاطره‌ای خوب از هم جدا نشدیم و باشگاه پرسپولیس هیچ پولی به من نداده است، ولی باید صبور باشم. فیفا همه مسائل را حل می‌کند. منتظر هستم فیفا این مساله را حل کند و پولی که حقم است را بگیرم.

پیش از حضور بودیمیر، منشا در پرسپولیس حضور داشت و هرچند بازی‌های زیادی برای این تیم انجام داد، اما در انتقالی جنجالی به استقلال پیوست و شاگرد وینفرد شفر شد.

وولودیمیر پریموف اوکراینی نیز دیگر کابوس پرسپولیسی‌ها بود که از طریق برانکو به جمع سرخپوشان اضافه شد، اما به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست دوران خوبی داشته باشد.

جری بنگستون به نسبت عملکرد بهتری داشت و در دربی نیز موفق به گلزنی شد، اما پیش از او ژوزه تادئو برزیلی بازی می‌کرد که در ۸ بازی تنها یک گل به ثمر رساند و سپس جدا شد.


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار