بیدخام اعلام کرد: شبکه ارتباطات ثابت و سیار در مناطق زلزله‌زده شهرهای مسجد سلیمان، ایذه و مناطق اطراف آن به صورت کامل پایدار است.

پایداری شبکه ارتباطات ثابت و همراه در مناطق زلزله زده استان خوزستانبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه با اقدامات انجام شده از لحظه وقوع زلزله، هیچگونه اختلالی در خطوط ارتباطی مناطق زلزله زده استان خوزستان وجود ندارد اظهارداشت: شبکه ارتباطات ثابت و سیار در مناطق زلزله زده شهرهای مسجد سلیمان، ایذه و مناطق اطراف آن به صورت کامل پایدار است.

 بیدخام ضمن اظهار مطلب فوق بیان کرد: حجم تماس ها وارتباطات در ساعت اولیه زلزله در مناطق، بسیار زیاد و بالاست که با اقدامات فنی انجام شده هیچگونه قطعی واختلالی در ارتباطات ثابت و همراه تاکنون گزارش نشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به حجم بالای تماس‌ها در مناطق زلزله زده از مردم درخواست کرد حتی المقدور از تماس‌های کوتاه و ضروری استفاده نمایند تا تمامی هموطنان در مناطق زلزله زده بتوانند از ارتباط کامل وپایدار برخوردار شوند.

گفتنی است؛  مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ۵.۷ ریشتری مسجدسلیمان را در ساعت ۱۱:۳۰:۳۳ امروز (دوشنبه ۱۷ تیرماه) ثبت کرده است.این زمین‌لرزه که در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد، در مختصات ۳۱.۹۵ درجه عرض شمالی و ۴۹.۰۵ درجه طول شرقی ثبت شده است. زلزله در فاصله ۱۹ کیلومتری مسجدسلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه خوزستان رخ داده است.

پایداری شبکه ارتباطات ثابت و همراه در مناطق زلزله زده استان خوزستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار