معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح «جهاد همبستگی ملی» در این استان بازسازی و تعمیر می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مجتبی بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : طرح جهاد همبستگی ملی از سوی سازمان بسیج برای کمک به دولت و بنیاد مسکن در راستای ساخت منازل سیل‌زدگان با محوریت سپاه برنامه‌ریزی شده است.

وی به عدم جوابگویی اعتبار اختصاص یافته از سوی بنیاد مسکن در راستای بازسازی منازل سیل‌زده اشاره و گفت : کمک‌های مردمی و خیران در این طرح با کمک مساجد و پایگاه‌های مقاومت در راستای بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: در این طرح هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل‌زدگان را متقبل شده به‌گونه‌ای که هر مسجد با کمک‌های جمع‌آوری شده اهالی آن محل در ساخت یک خانه مشارکت خواهد داشت.

بیاتی کل واحد‌های آسیب دیده از سیل بهار امسال کشور را ۲۰ هزار واحد اعلام کرد و گفت: ۵۰۰ واحد از این تعداد در استان کرمانشاه است که بنیاد مسکن ۳۰۰ واحد را تعمیری و ۲۰۰ واحد را احداثی تشخیص داده است.

این مسؤول نقش سپاه در این طرح را به‌عنوان تسهیل‌گر اعلام کرد و گفت: سپاه در طرح جهاد همبستگی ملی پیمانکار نیست، بلکه به عنوان حامی در کنار آسیب‌دیدگان از سیل حضور دارد.

به گفته بیاتی، کمک‌های مالی برای واحد‌های تعمیری ۷ میلیون تومان و برای واحد‌های احداثی تا سقف ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح جهاد همبستگی ملی از سوی سازمان بسیج

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.