تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و پارک علم و فناوری استان بوشهر به منظور استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت همکاری امضا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: به منظور استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای حمایت از کسب و کار‌های نوین و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت، تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد و پارک علم و فناوری استان بوشهر منعقد شده است.

احمد لطفی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی متعهد شده اطلاعات لازم در زمینه توانمندی‌های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای مرتبط با خانوار‌های تحت حمایت را در اختیار شرکت‌های پارک علم و فناوری قرار دهد.

هم افزایی با استفاده از ظرفیت طرف‌ها برای توسعه اشتغال پایدار قشر‌های آسیب پذیر به ویژه فارغ التحصیلان، معرفی کارآفرینان موفق به منظور استفاده از تجربه‌های آنان در جلسات آموزشی برای مددجویان، همکاری به منظور دوره‌های آموزشی نوین برای مددجویان از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی، تبادل اطلاعات و امکانات و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی وکارآفرینی را از محور‌های اصلی در همکاری‌های دو طرف عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی از ظرفیت شرکت‌های پارک علم و فناوری برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان فن‌آور و صاحب ایده استفاده می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر این، مددجویان دانشجو و دانش‌آموختگان دانشگاهی برای گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی به پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند.

لطفی گفت: معرفی محصولات مددجویان کارآفرین صاحب ایده به پارک علم و فناوری و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به سابقه حضور کارآفرینان مددجو در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله تکالیف کمیته امداد در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ک

تفاهم‌نامه کمیته امداد و پارک علم و فناوری بوشهر

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.