رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: پیست دوچرخه سواری نقش جهان با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است

جلیل عباسپور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به رها شدن پیست دوچرخه سواری نقش جهان با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی اظهار کرد: اگر این پیست تکمیل می‌شد، از لحاظ آموزش و برگزاری مسابقات برای بانوان مشکلی نداشتیم.

وی افزود: قسمت هایی از باغ بانوان طلوع و باغ فدک برای تمرین و آموزش بانوان دوچرخه سوار اختصاص یافته است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان به کسب عناوین برتر دوچرخه سواری در رشته‌های مختلف پیست، جاده و کوهستان اشاره کرد و گفت: دوچرخه سواران اصفهانی، ۵۴ مدال در رشته‌های مختلف دوچرخه سواری کسب کردند که از این تعداد ۳۴ مدال به رشته دوچرخه سواری در پیست اختصاص دارد.

وی افزود: در مسابقات کشوری ۱۲ نفر از دختران و پسران دوچرخه سوار به مقام اول تا سوم این مسابقات نائل شدند.
 
عباسپور کمبود فضا برای بانوان را از مشکلات عمده این هیئت برشمرد و گفت: در رشته دوچرخه سواری جاده ای، مسیر مشخص و استانداردی وجود ندارد و متاسفانه ۳ مورد آسیب دیدگی دوچرخه سواران در جاده را شاهد بودیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان در خصوص رشته کوهستان بیان کرد: با همکاری منطقه ۵ شهرداری بخشی از کوه صفه در اختیار دوچرخه سواران این رشته قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان بودجه به این هیئت اختصاص یافته است، اظهار کرد: امسال ۳۰۰ میلیون تومان بودجه برای آموزش، اعزام و میزبانی مسابقات مقرر شده، اما تاکنون هیچ مبلغی به این هیئت تزریق نشده است.
 
 
انتهای پیام/س

وضعیت هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار