درحالیکه از واگذاری نساجی ١٠ روزی می‌گذرد و قرارداد هم به گفته دو طرف امضا شده، اما هنوز دو طرف بر سر جزییات اختلاف شدید دارند و هر روز حواشی جدیدی پیرامون تیم شکل می‌گیرد.

محمد علی قنبری نماینده تام الاختیار مالک جدید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، درباره برگشت خوردن چک گفت: انتشار تصویر چک برگشت خورده بی اخلاقی دور از انتظاری بود که دیروز شاهد آن بودیم در حالیکه آن‌ها در مورد تعهدات خود نه اقدامی انجام داده اند و نه توضیحی ارائه شده است.

وی افزود: میزان بدهی اعلام شده آقای صنیعی فر و حدادیان در روز توافق ٦میلیارد اعلام شد، اما با حسابرسی انجام شده این بدهی به ١٦ میلیارد رسیده است.

قنبری گفت: اژدری چندین بار از دوستان مالک و نماینده آن‌ها خواست که با حضور نمایندگان دو طرف و اداره ورزش و جوانان مدارک مالی و مستندات را ارائه بررسی شود و با کسر بدهی باقی مبلغ را به صورت نقد دریافت کنند، اما نه تنها اقدامی انجام نشده بلکه هر روز جوسازی‌های متفاوتی از سوی برخی انجام می‌شود.

وی افزود: نساجی علاوه بر شرکت تولیدی لباس مجید و هتل نوید، بیش از ٣ میلیارد بدهی به بازیکنان قبلی که تیم در لیگ یک حضور داشت، دارد و با احتساب بدهی مالیاتی به بیش از شش میلیارد می‌رسد که نشان می‌دهد مبلغ اعلام شده دوستان صحیح نیست.

قنبری با بیان اینکه اژدری با قدرت پای تیم ایستاده است و هواداران با حضور وی نگران چیزی نباشند، گفت: علیرغم همه حواشی موجود هم با بازیکنان مورد نظر تمدید کردیم، هم بیش از هفت بازیکن جدید جذب شدند، تمرینات به قائمشهر منتقل شد و تا چند روز آینده هم برای یک اردوی ١٠ روزه آماده سازی به کرمانشاه می‌رود که همه این‌ها نشان می‌دهد تیم در آرامش کامل است.

وی در پایان از جذب بازیکن طبق تفکرات سرمربی خبر داد و گفت: تا به امروز با ٦-٧ بازیکن توافق شده و تا پایان امروز هم با دو بازیکن جدید هم قرارداد امضا خواهیم کرد.
انتهای پیام/س
 

حواشی مالکیتی نساجی از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار