مدیر کل اوقاف فارس گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس وقف همزمان با دهه کرامت در شیراز برگزار می‌شود.

شیراز میزبان اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف فارس بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره ۱۹ تیرماه امسال به میزبانی شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: داوری این جشنواره، در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول، هیئت انتخاب از میان هزار و ۷۱۶ عکس ارسالی، تعدادی از آثار را به‌عنوان منتخب در مرحله مقدماتی معرفی کردند.

موسوی ادامه داد: در مرحله بعد نیز آثار منتخب توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد که در بخش حرفه‌ای ۳ نفر و در بخش موبایل نیز ۳ نفر به‌عنوان برگزیدگان برتر این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

مدیر کل اوقاف فارس با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار برگزیده و برتر جشنواره همزمان با روز اختتامیه افزود: آثار منتخب ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف همزمان با روز اختتامیه نمایش داده می‌شود و علاوه برآن، کتاب عکس جشنواره نیز در حال تهیه است که پس از برگزاری مراسم اختتامیه به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره هنرمندان و عکاسانی از سراسر کشور حضور داشتند، اضافه کرد:استقبال در بخش عکاسی حرفه‌ای چشمگیر بوده و آثار راه یافته به جشنواره از هنرمندان خوب نقاط مختلف کشور بوده است.

موسوی اظهار کرد: به همین منظور در مراسم اختتامیه میزبان هنرمندان بسیاری از سراسر کشور هستیم و این مساله نشان از جایگاه رفیع و بی بدیل شهر شیراز در موضوعات هنری، فرهنگی و مذهبی بوده و مرکزی برای خلق آثار هنر ایرانی اسلامی است.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم هنرمندان و عکاسان استان فارس برای شرکت در این مراسم تاکید کرد: مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری ۱۹ تیرماه امسال از ساعت ۱۸ در محل سالن عترت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی جشنواره ملی عکس وقف در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار