رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت : پلیس امنیت کم نظیری در کشور ایجاد کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، گفت : پلیس امنیت کم نظیری در کشور ایجاد کرده به گونه ای که در این خصوص به یک الگو در جهان تبدیل شده ایم.

وی گفت : بدون شک بخش اعظمی از توسعه و پیشرفت کشور در گرو امنیت پایداری بوده که توسط پلیس ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز توسعه، پیشرفت و آبادانی در شرایطی اتفاق می افتد که امنیت وجود داشته باشد و اگر در طول 40 سال اخیر ایران اسلامی همواره در این مسیر قدم برداشته به خاطر امنیت آفرینی نیروهای نظامی و امنیتی کشور بوده است.

امینی همچنین با ابراز خرسندی از اینکه سکان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به سردار جاویدان یکی از فرماندهان لایق پلیس سپرده شده است، ابراز امیدواری کرد امنیت بسیار مطلوب فعلی ارتقاء یافته و شاهد همکاری بیشتر میان ستاد انتظامی استان با مجموعه دانشگاهی باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همکاری با مجموعه دانشگاهی خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استقبال کرد و گفت: این همکاری و تعامل دوسویه می تواند در پیشگیری از بسیاری جرائم موثر باشد.

سردار "علی اکبر جاویدان" با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده است، گفت: هزینه ای که برای پیشگیری از وقوع جرائم پرداخت می شود به مراتب کمتر از مباحث درمانی و برخوردهای قهری است، از این رو پلیس تمایل دارد با مراکز فرهنگی و دانشگاهی روابط خود را گسترش دهد چرا که این نهاد علمی می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار اثرگذار باشد.

وی گفت: جامعه دانشگاهی کشور و استان کرمانشاه مزین به علم، ایمان و بصیرت هستند که می توانند با فرهنگ سازی افراد زیادی را از ورود به وادی جرائم بازدارند.

سردار جاویدان در پایان گفت: همه تلاش پلیس امنیت آفرینی و مقابله با مجرمانی است که برای دستیابی به منافع خود ممکن است دست به هر اقدام خطرناکی بزنند .

 

 

انتهای پیام/د

 همکاری پلیس و دانشگاه در پیشگیری از بسیاری جرائم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.