تیم والیبال نوجوانان استان در رقابت‌های کشوری دومین برد خود را کسب کرد

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر استان در رقابت‌های لیگ قهرمانی دسته ۳ والیبال نوجوانان کشور در دومین دیدار خود موفق به کسب دومین پیروزی شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان یزد درحال برگزاری است، تیم استان در دومین دیدار خود بانتیجه ۳ بر ۱ از سد نماینده خوزستان گذشت.

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: تیم استان در گروه A این دوره از مسابقات با نمایندگان خوزستان، زنجات، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام هم گروه است.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم از روز گذشته به میزبانی شهرستان یزد آغاز شده است.

برگزاری رقابت‌های تیراندازی تربیت بدنی کانون بسیج سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی

سلیمانی مربی تیراندازی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های تیراندازی نوجوانان و جوانان در بخش پسران به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در رشته تفنگ مبتدی علی رضا کریم دادی، محمد یوسف مرادپور، ابوالفضل میری در رشته تفنگ حرفه‌ای محمدعلی خزاعی، علی رضا اکبری و سعید نوری به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مربی تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در رشته تپانچه حرفه‌ای محمد سلیمانی، امیر حسین آزادمنش و امیر محمد طاهری نژاد به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات ۴۶ نفر حضور داشتند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.