معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت:دوندگان جاده ولایت که هم اکنون در استان یزد قرار دارند روز سه شنبه وارد استان می‌شوند.

مهرو معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تعداد ۳۳ نفر در طرح جاده ولایت شرکت کرده اند که هم اکنون در استان یزد قرار دارند.

وی با بیان اینکه این افراد 18 تیرماه از ساغند یزد وارد شهرستان طبس خواهند شد. افزود: استقبال رسمی از این مهمانان با حضور نمادین کاروان ورزشکاران وموتور سواران خواهد بود.

مهرو در خصوص برنامه های پیش بینی شده در این روزادامه گفت: غبار روبی مزارشهدا، هدایت ورزشکاران به باغ گلشن،اجرای حرکت های رزمی ورزشکاران،مولودی خوانی، تجلیل از خانواده شهدا ورزشکار،اجرای مسابقات فرهنگی و تجلیل از اعضای ورزشکار کاروان ازجمله  این برنامه ها است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون دهمین دوره از طرح دوندگان جاده ولایت در حال برگزاری است افزود: این دوندگان روز چهارشنبه وارد عشق آباد طبس خواهند شد ومورد استقبال مردمی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به روز پایانی حضور این مهمانان در استان گفت: دوندگان جاده ولایت  روز پنج شنبه عشق آباد طبس را به سمت خراسان رضوی ترک خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

سفر ۳روزه دوندگان جاده ولایت به استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار