رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مسعود نیکروش مجری برگزاری رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک در دانشگاه رازی کرمانشاه بابیان اینکه فراخوان برگزاری رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک طی روز‌های ۳۱ خرداد تا ۹ تیر در سطح استان اعلام شد، گفت : در مرحله نخست این رویداد که روز‌های دهم تا دوازدهم تیر در دانشگاه رازی برگزارشد، ۱۷ ایده اولیه مورد داوری قرار گرفت.

وی گفت : از میان این ایده ها، درنهایت ۱۰ ایده به مرحله تیم سازی رسید که در دو روز پایانی رویداد از نظر آموزشی روی تیم‌ها کار کردیم.

مجری برگزاری رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک ادامه داد: در روز پایانی این رویداد تیم‌های منتخب برابر داوران به ارائه ایده پرداختند که داوران از میان آن‌ها چهار ایده را انتخاب و به عنوان ایده‌های برگزیده معرفی کردند.

وی تصریح کرد: به منظور حمایت از تیم‌های برگزیده و در راستای معرفی آن‌ها به سرمایه گذاران، روز گذشته رویداد "دِمو شو" را در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار کردیم که با حضور اعضای تیم‌ها و تعدادی از سرمایه گذاران استان بود.

نیکروش گفت: خوشبختانه دو مورد از ایده‌های برگزیده که در حوزه پزشکی و مسئولیت‌های اجتماعی بودند مورد توجه سرمایه گذاران استان قرار گرفته و در راستای تجاری سازی این ایده ها، سرمایه گذاران با تیم‌های برگزیده قرارداد منعقد کردند.

وی در ادامه بابیان اینکه این دومین رویداد استارتاپ ویکند صنایع کوچک در استان است، عنوان کرد: در این رویداد‌ها که با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و فن بازار ملی ایران برگزار شد و برنامه‌ای ادامه دار است، در تلاشیم تا صاحبان ایده‌ای که با بازار کار آشنایی ندارد و نمی‌دانند که چگونه باید وارد فرآیند تبدیل ایده به پول شوند را مورد حمایت قرار دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مرحله نخست رویداد استارتاپ

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.