مدیر کل راهداری و حمل و نقل ​جاده‌ای استان کرمانشاه، کاهش تصادفات و استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی را از شاخص‌ترین اهداف این مجموعه در برنامه‌های کلیدی سال جاری عنوان کرد.

کاهش تصادفات و استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی برنامه های شاخص سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فریبرز کرمی اظهار داشت: از جمله اهداف کلیدی برنامه‌های این اداره کل تردد ایمن در راه‌های حوزه استحفاظی، ایمن سازی حمل و نقل قانونی ناوگان عمومی و کنترل بیشتر ناوگان عبوری می‌باشد وی شاخص‌های اجرایی این برنامه‌ها را کاهش تصادفات و استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی و ظرفیت راه‌های استان اعلام کرد.

مهندس کرمی در ادامه افزود: اهداف کلی و کلیدی جاری این اداره کل، استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان عمومی و ایمن سازی تردد در سطح جاده‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای می‌باشد.

وی مهمترین مشکلات این بخش‌ها را تامین و تخصیص اعتبار پروژه‌ها و افزایش کنترل ناوگان عبوری برشمرد و تصریح کرد: مهمترین راهبرد ما در توسعه این بخش ها، اختصاص زمان و نیروی بیشتر جهت کنترل ناوگان و رعایت سرعت مجاز تردد در جاده‌های استان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خاتمه گفت: مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا برای تحقق اهداف جاری این اداره کل: اجرای برنامه‌های فرهنگی ترافیکی، آموزش به مدارس حاشیه راه ها، راکبان موتور سیکلت و استفاده کنندگان از ادوات کشاورزی، آشکار سازی نقاط حادثه خیز و وسایل فاقد تجهیزات ایمنی، آموزش و کنترل ناوگان عمومی و خدمه سفر‌های برون شهری، اعلام کرد. ​

انتهای  پیام/ز

 

 

استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان عمومی و ایمن سازی تردد در سطح جاده‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.