مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از آغاز طرح بررسی کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم در روستا‌های این استان خبر داد.

اتصال بیش از ۱۲۰۰ روستای کرمانشاه به اینترنت پرسرعت نسل چهارمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،شهریار بهنیا با اشاره به آغاز طرح بررسی کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم در روستاهای استان از ابتدای تیرماه، اظهار داشت: ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در راستای کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق روستایی از جمله اقدامات مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه  بیان کرد: در حال حاضر امکان استفاده از سرویس نسل چهارم در روستاهای مشمول این طرح برقرار است و مشترکان روستایی مشمول طرح سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم می‌توانند با مراجعه به سایتwww.hiweb.ir و یا با شماره‌ گیری تلفن 1565 از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در این طرح به‌طور مشترک کارشناسان از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه و شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) برای بررسی کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت به مناطق روستایی اعزام و آخرین وضعیت موجود را به‌ صورت میدانی بررسی کردند.

بهنیا افزود: طی بازدید از روستاهای استان کرمانشاه برای بررسی طرح کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم، تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 روستای استان به خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم مجهز شده‌ است.

انتهای  پیام/ز


 

طرح کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.