امروز یمن از جدیدترین تسلیحات جنگی خود شامل موشک هدایت‌شونده جدید قدس ۱، پهپاد صماد ۱، پهپاد صماد ۳ و پهپاد قاصف k2 رونمایی کرد.

رونمایی یمن از جدیدترین تسلیحات جنگی خود +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده امروز نمایشگاه تسلیحات نظامی «شهید صالح الصماد» به وسیله مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، افتتاح شد. در این نمایشگاه تسلیحات جنگی یمن رونمایی شدند که از آن‌ها می‌توان به موشک هدایت‌شونده جدید قدس ۱، پهپاد صماد ۱، پهپاد صماد ۳ و پهپاد قاصف k2 اشاره کرد.

این نمایشگاه نماد آماده بودن کشور یمن در مقابل تهدیدهای دشمنان است. وزیر دفاع یمن گفت که پس از تجربه‌های داخلی و تلاش کارشناسان مربوط به این بخش، این کشور در بخش تسلیحات نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشته است. او حتی در بخشی از سخنان خود به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز گوش زد کرد اگر به حملات خود پایان نداده و آن را ادامه دهند آینده‌ای دردناک در انتظار آن‌ها خواهد بود.

در ادامه ویدئو رونمایی از موشک‌ها و پهپادهایی که یمن تولید کرده است را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج تاکستانی
۰۹:۴۵ ۱۷ تير ۱۳۹۸
درود بر مردان خدا.هرکس خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری می کند.وقدمهایش را استوار می کند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۸
درود بر ایران ویمن و دیگر متحدان و دوستان ایران عزیز..به امید پیروزی هرچه سریعتر یمن و رهایی مردمان مظلومش از دست وحشیگریهای وحوش سعودی..
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۳:۲۱ ۱۶ تير ۱۳۹۸
احسن به این توان