مسئول ستاد برنامه های دهه ی کرامت رضوی از برگزاری ۱۴۰ برنامه در دهه ی کرامت در اصفهان و شهرستان ها در قالب همایش ها،جشن ها و شب شعر و محافل قرآنی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین محسن زاده کرمانی مسئول ستاد برنامه‌های دهه‌ی کرامت رضوی در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه‌های مختلف این دهه عنوان کرد: حرکت‌های جدیدی در آستان قدس در سال‌های جدید اتفاق افتاده که فضای حرم امام رضا (ع) در جشن‌ها نمود پیدا کند.

وی در خصوص برنامه‌ی محوری این دهه بیان کرد: برنامه رواق رضوی در میدان امام با غرفه‌های متعدد از ساعت ۷ عصر تا۱۰شب برگزار و بخشی از خدمات خادم یاران در این غرفه‌ها تبیین می‌شود.

محسن زاده با اشاره به پرچم گردانی در مساجد، هیئات مذهبی و بیمارستان‌ها در دوره‌ی سال اضافه کرد: پرچم گردانی در ۱۷۰نقطه استان در قالب جشن‌های زیر سایه‌ی خورشید در ۱۷شهرستان انجام می‌شود.

مسئول ستاد برنامه‌های دهه‌ی کرامت رضوی به برنامه‌ی پیاده روی خادمیاران اشاره کرد و گفت: در این فراخوان که روز میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود، خادمان ملبس به لباس خادمی مسیر میدان انقلاب تا میدان امام را با مدیحه سرایی و سرودخوانی طی می‌کنند.

وی ادامه داد:مراسم غبار روبی گلستان شهدا از ساعت ۱۸تا۲۰ وکرسی تلاوت قرآن کریم در امام زاده اسحاق در روز پنج شنبه ۲۰تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مسئول ستاد برنامه‌های دهه‌ی کرامت رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.