بهروز اسودی گفت: یک شرکت تولیدی در سمنان به‌عنوان واحد برتر ملی در گروه صنایع شیمیایی کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت کلران تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود که برای دومین سال به‌عنوان واحد برتر ملی و واحد برتر صنایع شیمیایی کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن شد.

وی افزود: در بیست و سومین سال بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور خارجه، معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای ارشد اتاق بازرگانی و نمایندگان مجلس برگزار شد، صنایع برتر کشور معرفی و از آنان تقدیر شد که در این میان شرکت کلران از استان سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت تولید شیمیایی کلران با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۸۰ هزار تن کلر، اسید کلریدریک، کلرور کلسیم، سود سوزآور مایع و جامد و هیپوکلریت سدیم را دارد.

وی اظهار کرد: تکنولوژی مورد استفاده در خط تولید و تنوع بالای محصولات تولیدی و دارای پایش لحظه‌ای زیست‌محیطی از ویژگی‌های شاخص این مجموعه صنعتی است که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۴۶۰ نفر را در استان فراهم آورد.

انتهای پیام / م

شرکت کلران تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن استان سمنان ایجاد کننده زمینه اشتغال حدود ۴۶۰ نفر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.