سید حسن میرعماد گفت: قیمت مرغ در سطح استان تثبیت شد مردم در صورت مشاهده تخلف اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان  ضمن بیان اینکه قیمت مرغ درب مغازه در استان در حال حاضر تثبیت شده است،گفت: بهای هر کیلوگرم گوشت مرغ هم اکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت نگاه داشته شده و مردم گزارش‌های تخلف از این قیمت را می‌توانند با دستگاه‌های نظارتی، چون تعزیرات و سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه علی رغم نوسانات قیمت مرغ آماده طبخ (درب مغازه) در استان سمنان، قیمت مرغ ثابت نگه داشته شده است، افزود: تلاش‌های گسترده‌ای در این راستا صورت گرفت تا توانستیم شرایط قیمت گوشت مرغ در سطح استان را ثابت نگه داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در سطح استان نیز هم اکنون در مغازه‌ها هشت هزار و ۷۳ تومان قیمت است و در این زمینه نیز مردم می‌توانند گزارش‌های تخلف از این قیمت را با مسئولان در میان بگذارند تا به آن رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ تن گوشت منجمد قرمز در انبار‌های استان سمنان ذخیره شده است، اظهار داشت: هفت هزار و ۱۴۰ تن ذرت، پنج هزار و ۱۲۴ تن جو و دو هزار و ۳۴۰ تن کنجاله در کنار ۶۳ هزار تن گندم هم اکنون در انبار‌های استان ذخیره شده و در این زمینه نگرانی و دغدغه‌ای نداریم.

انتهای پیام / م

قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ هشت هزار و ۷۳ تومان در سطح استان سمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.