دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون شاهد کاهش۸۰ درصدی سفر‌های خارجی از استان به مقاصد خارجی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید فرقانی دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون شاهد کاهش چشمگیر شمار سفر‌های خارجی و برگزاری تور‌های خارجی از استان به مقاصد خارجی هستیم.

 وی ادامه داد: مقاصد خارجی که در پارسال و سال‌های قبل به شدت مورد اقبال و تقاضای ایرانی‌ها بود به ویژه شهر‌های مختلف کشور ترکیه، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان هم اکنون ۸۰ درصد کاهش تقاضا را تجربه می‌کند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: به عنوان مثال همه پرواز‌ها به شهر‌های مختلف ترکیه متوقف شده و صرفاً پرواز شرکت ترکیش از مشهد به استانبول همچنان برقرار است که آن‌هم به علت قیمت بالا به هیچ وجه مناسب برگزاری تور‌های گردشگری نیست.

فرقانی افزود: پرواز‌های به مقصد دُبی و شارجه که ۲۰ پرواز در هفته بود به چهار پرواز در هفته کاهش یافته است.

وی ادامه داد: علت کاهش چشمگیر سفر‌های خارجی کاهش قدرت خرید، افزایش قیمت دلار و در پی آن نرخ صعودی خدمات است و با توجه به این وضعیت، چشم انداز خوبی برای سفر‌های تابستانی به مقاصد خارج از کشور نمی‌بینیم.
 
انتهای پیام //ف . ک

کاهش 80 درصدی سفرهای خارجی از خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.