به مناسبت دهه کرامت، جشن بزرگ زیر سایه خورشید با استقبال بی نظیر مردم در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید همزمان با دهه‌ی کرامت و در آستانه‌ی ولادت با سعادت امام رضا (ع) دیشب با استقبال بی نظیر مردم در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

وی افزود: این جشن با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.

اسدی برافراشتن پرچم گنبد منور امام رضا (ع)، برنامه‌های متنوع معنوی و اهدای ۵۵ جایزه از جمله اعزام به سفر زیارتی کربلای معلی، نجف اشرف، مشهد مقدس و توزیع بسته‌های متبرک رضوی را از سایر برنامه‌های این جشن در کرمان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مولودی خوانی حاج سیدمهدی میرداماد و شعر خوانی حاج مصطفی صابر خراسانی همراه بود.

اسدی یادآور شد: برگزاری این گونه برنامه‌ها به منظور الگو برداری از ائمه اطهار در اصلاح سبک زندگی و افزایش معنویت و فضایل اخلاقی در جامعه برگزار می شود که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید ویژه ای فرمودند.

وی افزود: شعور معنوی باید از طریق نهاد‌های اجتماعی گسترش یابد.

انتهای پیام/ب

استقبال کرمانی‌ها از جشن زیر سایه خورشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار