امام جمعه اهواز گفت: جمعیت هلال احمر در سال‌های گذشته در مرز‌ها فعال بوده و در خارج از مرز فعالیت‌های شایانی را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز گفت: در سال‌های گذشته جمعیت هلال احمر در مرز‌ها فعال بوده در خارج از مرز فعالیت‌های شایانی را انجام می‌دهد که با توجه به شرایط مطلوب تشرف به عتبات عالیات انتظار می‌رود در ایام اربعین این خدمات ارائه شود و به صورت کیفی و کمی افزایش یابد. 

وی افزود: با وجود مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و تشرف بسیار زیاد زائران و همچنین با عنایت به حذف ویزا، باید برنامه ریزی جامع و خوبی انجام شود. 

موسوی فرد ادامه داد: ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرز‌ها و فراهم کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها هم از جمله وظایف جمعیت هلال احمر است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امیدواریم این اقدامات جمعیت هلال احمر امسال هم با همان قوت ادامه یابد.

امام جمعه اهواز در پایان بیان داشت: زحمات ارزشمندی از سوی جمعیت هلال احمر به ویژه در ایام سیل وسیع استان کشیده شد و هر کجا ورود می‌کردم، جای پایی از هلال احمر مشاهده می‌شد.

انتهای پیام/م

حضور فعال جمعیت هلال احمر در مرزها 

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.