از هنرمندان نقش آفرین کرد در سریال «ن. خ» تجلیل به عمل آمد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هنرمندان کرد سریال «ن.خ» گرد هم آمدند و میهمان مرکز زاگرس بودند.

در این نشست صمیمی افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با ابراز خرسندی از ساخت و نمایش این سریال در جغرافیای کرد نشین گفت : منطقه زاگرس یکی از بکر‌ترین مناطق ایران عزیز ماست که از پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بی شماری برخوردار است که جای کار بسیار در زمینه فیلم و سریال دارد

مدیرکل مرکز زاگرس با اشاره به اینکه جا دارد هنرمندان و سازندگان عرصه فیلم و سریال حتما توجه بیشتری به این خطه داشته باشند گفت: کرمانشاه را رنگین کمان اقوام و مذاهب است و در این استان با وجود گوناگونی و قومیتی و نیز زبان و مذهب مردم با آرامش کامل و طیب خاطر در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این نشان از صلح جویی و وفاداری این مردم است.

امیری همچنین از یار محمد خان کرمانشاهی به عنوان یک سردار بزرگ یاد کرد و افزود:کرمانشاه از دیر باز مهد پهلوانان و دیار قهرمانان بزرگ بوده است و تا همین سال‌های پیشین که سرداران بزرگ در عرصه هشت سال دفاع مقدس در آن خون‌ها دادند تا از این خاک پاسداری کنند.

وی با اشاره به سلحشوری مردم این خطه در هشت سال دفاع مقدس افزود: دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های مردم مرز دار کرمانشاه باید با هنر سینما، تئاتر و تلویزیون به کشور شناسانده شود و این درخواست ما از همه فیم سازان و هنرمندان این عرصه است که نگاهی ویژه به این خطه داشته باشند.

همچنین در این جلسه بازیگران این مجموعه با یاد آوری و بیان نقطه نظراتی از دست اندرکاران این سریال تشکر کردند و نکاتی چند را در باره این مجموعه یاد آور شدند .

 

 

انتهای پیام/د

گردآوری هنرمندان کرد سریال «ن.خ»

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.