مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

انفجار کپسول گاز پراید در مبارکه

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه حادثه آتش سوزی خودروی پراید ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: این حادثه به دنبال انفجار کپسول گاز خودروی پراید در محور مبارکه – محمدیه اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این حادثه جوانی ۳۰ ساله دچار سوختگی شده که به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه رانندگی میدان استقلال اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت هفت و ۲۷ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ریو و کامیون با یکدیگر برخورد کرده‌اند، اضافه کرد: سه کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

عابدی با بیان اینکه چهار مرد و یک خانم در این حادثه دچار مصدومیت شدند، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.
 

کشف لاستیک های میلیاردی قاچاق در نایین

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نایین در بازرسی‌های خود از قسمت بار یک کامیون متوجه شدند که اطلاعات اسناد و مدارک بار آن با سامانه جامع گمرک مغایرت دارد و بار خودرو همگی قاچاق است.

وی با اشاره به این که در بازرسی از این کامیون ۲۲۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در اندازه‌های مختلف کشف و ضبط شد، افزود: براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی بار کامیون افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کاکاوند با بیان اینکه این کامیون از استان‌های جنوبی قصد عزیمت به شمال غرب کشور را داشته است، گفت: در این باره، کامیون حامل بار توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تاکید کرد: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا را در دستور کار خود دارد و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.