نماینده مسئولان پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان همدان گفت: در ۵ پایگاه سلامت اجتماعی این استان در سال ۹۷، ۲ هزار و ۴۰ جلسه قرآن برای ۷۳ هزار و ۱۱۶ نفر برگزار شد.

برگزاری ۲ هزار جلسه قرآن در پایگاه‌های سلامت اجتماعی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام کسبی، نماینده مسئولان پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان همدان در دیدار فعالان قرآنی با رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی از سال ۹۵ به صورت رسمی در سه استان همدان، قزوین و زنجان فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

نماینده مسئولین پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان همدان با بیان اینکه این پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان با توجه به فعالیت‌های خوب خود در سال ۹۶، به‌عنوان پایگاه برتر کشور شناخته شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷، پایگاه‌های سلامت اجتماعی در کشور از ۳ پایگاه به ۱۰ پایگاه و از ۵ پایگاه در سطح استان به ۱۸ پایگاه افزایش یافت ادامه داد: در ۵ پایگاه سلامت اجتماعی استان در سال ۹۷، ۲ هزار و ۴۰ جلسه قرآن برای ۷۳ هزار و ۱۱۶ نفر برگزار گردید.

کسبی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف فعالیت این پایگاه‌ها، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و آموزش‌های مبانی دین در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان به‌ویژه در مناطق آسیب پذیر است.

نماینده مسئولین پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان ادامه داد: ما در جلسات قرآن به حداقل‌ها بسنده می‌کنیم که این خود بزرگترین اجحاف در حق قرآن است.

انتهای پیام/د 

اجرای جلسات قرآن در پایگاه‌های سلامت اجتماعی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.