سردار اشتری گفت: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می‌کنیم و انجام هر خدمتی، را وظیفه و توفیق می‌دانیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم بدرقه سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات اظهارکرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و سلام می‌فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز نیز آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه سردار "زارعی"؛ معاون نیروی انسانی ناجا و سرهنگ "عبدی"؛ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب کشور افزود: امروز شاهد برخی ناامنی‌ها در منطقه هستیم در عین حال به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگری خانواده هایشان، امنیت کشور ما مثال زدنی است.

سردار اشتری اضافه کرد: تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در "جبهه مقاومت" می‌بینیم به طوری که روحیه ایثارگری و شهادت دلاورمردان ما فرامرزی و الگوی جهان اسلام است و امروز شاهد مقاومت مردم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و ... در مقابل متجاوزان و استکبار می‌باشیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به اجرای "سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی به عتبات عالیات " ادامه داد: خداوند متعال این توفیق را عنایت کرد که در تداوم اجرای دو مرحله قبل، امروز جمعی از جانبازان و فداکاران نیروی خدمتی انتظامی به عتبات عالیات اعزام شوند، تحقق این مهم را عنایت حضرت امام حسین (ع) و برکت کار خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می‌کنیم و انجام هر خدمتی را وظیفه و توفیق می‌دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش همسران جانبازان و ایثارگران ادامه داد: انصافا همسران جانبازان، وظیفه خطیری بر دوش دارند و حتما صاحب اجر و پاداش بسیاری خواهند بود چرا که خدمت به جانبازی که بالاترین سرمایه خود را در راه رضای خداوند فدا کرده، بی اجر و ثواب نخواهد ماند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها برای خدمات دهی شایسته به جانبازان عزیز و معلولان خدمتی بهره می‌بریم، گفت: نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت‌های متنوع و گسترده‌ای است و انجام این مأموریت‌ها جزء با تلاش و ایثارگری شبانه روزی سبزپوشان و خانواده هایشان محقق نمی‌شود و از این بابت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با عنایات الهی همکارانم در مأموریت‌های محوله خوش می‌درخشند و باعث عزت و افتخار کشور هستند، مطابق نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز میزان اعتماد مردمی به پلیس افزایش داشته که این مهم را برکت و سرمایه بی بدیلی می‌دانیم و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می‌کنیم.

سردار اشتری با آرزوی سفر معنوی و خوش خطاب به جانبازان و فداکاران خدمتی گفت: در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار