رییس حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از مهار آتش سوزی در محل دفن زباله‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی استاد چینی گر رییس حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: آتش سوزی مقداری از زباله‌های عمومی و عفونی واقع در محل دفن زباله دزفول (ماهور برنجی) که از شامگاه گذشته آغاز شده و دود غلیظی منطقه شهرک صنعتی و اطراف آ را فرا گرفته بود.

وی بیان داشت: شدت هوای گرم و مدیریت نادرست دفن زباله‌ها موجب متصاعد شدن گاز و آتش سوزی در محل دفن زباله‌ها می‌شود که آلودگی‌هایی در منطقه ایجاد می‌کند، از طرفی تعدادی از زباله گرد‌ها برای جداکردن زباله اقدام به آتش زدن آن‌ها می‌کنند.

استاد چینی گر با بیان اینکه برخی از این آتش سوزی‌ها ممکن است عمدی باشند، افزود: همکاران محیط زیست، فرمانداری، و بهداشت دیشب در محل آتش سوزی در ماهور برنجی حاضر شدند و آتش سوزی از ساعت ۱۲ بامداد امروز با بولدوزر توسط کارگران مهار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مهار این آتش سوزی تا صبح امروز ادامه داشت، تصریح کرد: اکنون آتش سوزی مهار شده و مشکلی وجود ندارد.

مصطفی استاد چینی گر اذعان داشت: مدیریت محل دفن زباله‌ها در ماهور برنجی و عملیات خاموش کردن آتش سوزی احتمالی نیز بر عهده شهرداری است با این وجود شهرداری دیشب در محل حضور نداشت.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در سایت زباله

برچسب ها: حوادث ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.