فرماندار جدید مشهد امروز در مراسم معارفه، پست مهم خود را تحویل گرفت.

معارفه فرماندار جدید مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در مراسم معارفه فرماندار جدید مشهد گفت: اداره مشهد به لحاظ مسئولیت و تنوع موضوعات مربوطه کاری دشوار و سخت است ؛ چند سال است در راستای تمرکز زدایی بخشی از اعتبارات ملی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد .
 
وی تصریح کرد:  الان هم در مقطع تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان در خصوص بودجه هستیم لذا انتصاب فرماندار جدید در مقطع مهمی روی داده است و اینجانب در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان حضور خواهم داشت.

محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: فعالیت در مشهد علاوه بر اثرات مبارکی که دارد بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: عدم وجود عنصر هم افزایی و انسجام یکی از ضعف‌های عملکردی در این شهرستان بود که موجب شده بود در برخی از دوره‌های گذشته شاهد شکایت دستگاه‌ها از یکدیگر در محاکم قضایی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت : مهمترین مسئولیت و ماموریت فرماندار برگزاری انتخابات سالم و حداکثری است.
 
 حیدری افزود: در انتخابات گذشته مشهد با وجود انجام فرایند بازشماری آرا انتخابات به خوبی توسط مدیران فرمانداری برگزار شد.

وی ادامه داد: پایه گذاری صیانت از آرای مردم در چند دوره اخیر مدیریت فرمانداری مشهد به خوبی صورت گرفته است و امید است این روند ادامه یابد و مدیریت شهری نیز همچنان با تعامل در کنار فرماندار جدید مشهد خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت : میزان و چگونگی بررسی لوایحی که در کمیته تطبیق قوانین فرمانداری مشهد مورد بررسی قرار گرفته است نشان از تعامل فرمانداری مشهد با شورای اسلامی این شهر دارد.

انتهای پیام//م.ی
 

شروع به کار فرماندار جدید مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.