اسماعیل مسیح گل هنرمند و فعال فرهنگی بوشهر همزمان با دهه کرامت و با هدف گرامیداشت یاد اهداکنندگان عضو، از بوشهر تا ایذه در خوزستان را رکاب می‌زند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسیح گل قرار است مسیر بوشهر تا ایذه را در مدت هفت روز بپیماید و پیام «انسانه دوستی و بخشش زندگی دوباره به همنوع» را به هموطنان برساند.

وی، گسترش فرهنگ اهدا عضو و بخشیدن زندگی دوباره به همنوعان را از مهمترین اهداف حرکت فرهنگی- ورزشی خود عنوان کرد.

این فعال فرهنگی افزود: پس از رکاب زنی مسیر، در رویدادی فرهنگی به یاد حسین مولایی اهداکننده عضو در شهرستان ایذه شرکت خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در آیین آغاز حرکت فرهنگی-ورزشی مسیح گل، گفت: وی در این مسیر از شهر‌های گناوه، دیلم، بهبهان، رامهرمز، هفتگل، باغملک و ایذه عبور می‌کند.

فاطمه گرمپور با اشاره به اهمیت ترویج رویکرد اهدا عضو، افزود: دیدار با اهل قلم و برگزاری نشست‌هایی در زمینه اهدا عضو از  برنامه‌های مسیح گل در مسیری است که می‌پیماید.

رکاب زنی فاصله‌های شهر برازجان تا تهران با شعار «ورزش آری، اعتیاد هرگز»، بوشهر تا مشهد به منظور فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برازجان تا اصفهان برای پاسداشت مقام شهید محسن حججی و دیدار با خانواده شهید و پیاده روی از برازجان تا شیراز برای حمایت از کودکان سرطانی، بوشهر تا دلوار به مناسبت صدمین سالگرد شهید رئیسعلی دلواری و برازجان تا تهران در حمایت از اهداکنندگان عضو و دعوت از مردم برای دریافت ١٦٠٠ کارت اهدا عضو از دیگر اقدامات فرهنگی این هنرمند در سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/ک

دوچرخه سواری با هدف حمایت از اهدا عضو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.