مراسم تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس دقایقی پیش برگزاری شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،خوش خبر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: باید با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را  خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه‌ی امکانات و ایجاد همدلی و هم افزایی در سطح استان خراسان جنوبی رویکرد ماست. افزود:باید تلاش کنیم در سالی که انتخابات را پیش رو داریم بدون جانبداری از کاندیدای خاص به استقبال این موضوع مهم برویم درحوزه‌ی سخت افزاری نیز ستاد انتخابات استان این بستر را فراهم ساخته است.

خوش خبر ادامه داد: مسئولین حق استفاده از اموال دولتی برای کاندیدا‌ها را ندارند و با متخلفین برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حیثیت نظام را به بازی بگیرد.

این مراسم که با حضور دکتر خوش‌خبر معاون سیاسی؛ امنیتی استاندار و آقای موسوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی درحال برگزاری است؛ مهندس علیرضا خلیلی از سرپرستی تودیع و مهندس محمدجواد فلاحی بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس معارفه می‌شود.

فلاحی معاون جدید استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان جایگاه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه را ارتقا دهیم .

 بتوانیم در جلسات کاری مباحث شهرستان با انسجام درونی در فضای جدیدی که با تدبیر استاندار در استان بوجود آمده است برای همه‌ی مردم خصوصا محرومین نقش آفرین باشیم.

انتهای پیام / ط ا

فلاحی بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.