از آغاز طرح خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان‎رضوی، ۵۱ هزار و ۹۹۰ تن گندم خریداری شده است.

افزایش ۱۵ درصدی خرید مازاد گندم از کشاورزان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن اسفندیاری مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت:  ۵۲ هزار تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان خراسان رضوی اززمان آغاز این طرح از دوم خرداد امسال تا کنون در استان خریداری شده و بخشی از مبالغ نیز به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۳۰ مرکز تضمینی خرید گندم در استان خراسان رضوی و در شهرستان‌های مختلف فعال است که عملیات خرید گندم را به شکل تضمینی انجام می‌دهد و عملیات خرید گندم به شکل تضمینی تا پایان برداشت این محصول در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی ادامه دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت: میزان خرید گندم به شکل تضمینی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد.

اسفندیاری افزود: سطح زیر کشت گندم آبی در استان خراسان رضوی ۱۳۰ هزار هکتار و سطح زیر کشت گندم دیم نیز ۱۴۲ هزار هکتار است.

وی تصریح کرد: خرید کلزا به شکل تضمینی نیز به صورت همزمان در استان خراسان رضوی در حال انجام است و در این مدت چهار هزار تن دانه کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت: پارسال بیش از هفت هزار و ۲۴ تن دانه روغنی کلزا به ارزش ۱۹۴ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال در استان خراسان رضوی خریداری شد.
 
انتهای پیام//م.ی
 

حمایت از کشاورزان با طرح خرید گندم مازاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.