مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 
 
۳۵ هکتار از مراتع  چناران در دام آتش سوخت
 
حمیدرضا شرف خانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری چناران گفت: بر اثر آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی و مراتع این شهرستان ۳۵ هکتار از مراتع درجه یک چناران در آتش سوخت و از بین رفت.
 
۳۵ هکتار از مراتع چناران در دام آتش سوخت / غرق شدن دو نفر در استخر کشاورزی روستای خیرآباد

وی ادامه داد: در ساعت ۱۲ امروز ظهر گزارش وقوع آتش سوزی در عرصه‌های منطقه میانی دولت آباد و اسجیل این شهرستان گزارش شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری چناران گفت: در این راستا گروهی از نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با کمک مردم محلی روستای دولت آباد پس از هشت ساعت تلاش مداوم موفق به اطفای حریق و جلوگیری از وارد آمدن خسارات بیشتر شدند.

شرف خانی افزود: علت این حادثه نامعلوم است، اما با توجه به حضور گردشگران در این منطقه گردشگری احتمال خطای گردشگران در وقوع آتش سوزی قوی است.

وی تصریح کرد: گردشگران و بهره برداران منابع طبیعی در حفظ این منابع کوشا باشند، زیرا یک بی احتیاطی کوچک می‌تواند خسارات فراوانی به بار بیاورد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری چناران گفت: پوشش گیاهی منطقه گرفتار در حریق امروز در این شهرستان از نوع درجه یک بوده است که جایگزینی آن سال‌ها زمان می‌برد.
 
غرق شدن دو نفر در استخر کشاورزی روستای خیرآباد
 
قاسم علی طالبی بخشدار رضویه مشهد گفت: دو نوجوان ۱۵ ساله اهل روستای خیرآباد در بند کشاورزی این روستا غرق شدند.
 
۳۵ هکتار از مراتع چناران در دام آتش سوخت / غرق شدن دو نفر در استخر کشاورزی روستای خیرآباد
وی ادامه داد: این حادثه حوالی ظهر امروز به هنگام شنا و آب بازی روی داد و پس از اعلام به نیرو‌های امدادی واحد‌هایی از آتش نشانی رضویه و مشهد، نیروی انتظامی و هلال احمر به محل اعزام شدند و ساعتی قبل جسد این دو نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

بخشدار رضویه مشهد گفت: بند کشاورزی یاد شده جهت ذخیره آب برای مصارف کشاورزی و دامداری مورد استفاده اهالی روستا قرار می‌گرفت که در پی بارش‌های اخیر پر آب شده بود.

دو حادثه رانندگی در خراسان رضوی ۴ قربانی داشت

محمد امانی رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ صبح امروز در کیلومتر سه جاده مِهنه به گناباد در این شهرستان سه نفر کشته شدند.
 
۳۵ هکتار از مراتع چناران در دام آتش سوخت / غرق شدن دو نفر در استخر کشاورزی روستای خیرآباد
 
وی ادامه داد: با حضور گروه اعزامی جمعیت هلال احمر مهنه با همکاری کارشناسان آتش نشانی شهر فیض آباد اجساد کشته شدگان که در داخل خودرو‌ها حبس شده بود، به بیرون و سپس به سردخانه منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: کارشناسان پلیس شهرستان مه ولات در حال بررسی حادثه هستند.

همچنین در سرخس نیز یر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه دوچرخه، دوچرخه سوار در دم جان باخت و راننده خودرو پراید که به علت انحراف خودرو، ناشی از تصادف با جرثقیل برخورد کرد دچار آسیب دیدگی در ناحیه سر شد.

با حضور نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهری سرخس به محل حادثه، مصدوم به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شد.
 
انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.