استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه صنعت استان ایجاد شهرک‌های خصوصی و غیر دولتی از پرداخت هزینه تغییر کاربری اراضی معاف می‌شوند.

شهرک‌های خصوصی از معافیت هزینه تغییر کاربری برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: ایجاد شهرک صنعتی غیر دولتی برای کارخانه نئوپان خلخال و آرتاویل تایر در دستور کار است که این واحد‌های تولیدی با افزایش اشتغال مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی استان قابلیت گسترش دارند افزود: تعدادی از واحد‌ها با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند و قابلیت توسعه دارند.

استاندار اردبیل ادامه داد: از جمله واحد‌های موفق و فعال نئوپان خلخال بعد از خروج از رکود و واگذاری به بخش خصوصی بیش از دو برابر گذشته اشتغال ایجاد کرده و در فاز دوم این میزان پنج برابر افزایش می‌یابد.

بهنام جو توسعه اشتغال و گردشگری را در استان اردبیل مورد تاکید قرار داد و افزود: با مصوب شورای برنامه ریزی و توسعه استان کارگروه‌های گردشگری و اشتغال فعال شوند.

وی مشاورین طرح جامع شهری خواست بحث جمعیتی، مسایل ترافیکی در شریان‌های اصلی و توسعه متوازن شهری را با بررسی همه جوانب طرح مورد تاکید قرار دهند.

انتهای پیام/ح

توسعه اشتغال و گردشگری در استان اردبیل

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.