معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی «شمس اشراق» ارسال شده است.

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره«شمس اشراق» در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ابراهیم قاسمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، زنجان میزبان دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی خواهد بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از رهگذر داستان‌نویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، رضوی برگزار می‌شود.

به گفته وی، جشنواره شمس اشراق به مناسبت دهه کرامت و ٢٠ تیرماه اجرایی می‌شود و در آن از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل می‌آید.

قاسمی ادامه داد: جشنواره در محور‌های سبک زندگی و سیره زندگی امام رضا (ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار و تلاش، رونق تولید و خدمت‌رسانی، آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران، خاندان اصحاب و یاران امام رضا (ع)، فرهنگ زیارت، امام رضا (ع)، خانواده کودکان و نوجوانان و در بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه، داستانک برگزار می‌شود.

به گفته این مقام مسئول بیش از ٢٠٠ اثر از استان‌های زنجان، اذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، همدان، قم، خوزستان، بوشهر، خراسان شمالی و رضوی، تهران و البرز به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال شده و آثار در مرحله داوری است.
 
انتهای پیام/ن
 

 جشنواره«شمس اشراق» در زنجان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.