زیارت خاصه امام رضا(علیه السلام) در مساجد استان زنجان

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه‌های دهه کرامت از برگزاری زیارت خاصه امام رضا (علیه السلام) در طول این دهه در مساجد استان خبر داد.

زیارت خاصه امام رضا(علیه السلام) در مساجد استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام یار محمدی مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: از میلاد باسعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا میلاد امام رضا (علیه السلام) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از فعال شدن ستاد دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی خبر داد و گفت: به همین منظور برنامه‌هایی در استان پیش بینی شده است.

وی از برگرگزاری زیارت خاصه امام رضا (علیه السلام) در همه مساجد استان در طول این دهه خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت ١٠ مراسم جشن در ١٠ مسجد مزین به نام امام رضا (علیه السلام) در طول این دهه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران و سالمندان، برگزاری جلسه هماهنگی دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی، برگزاری نشست خبری و ارسال پیامک‌های مناسبتی و احادیث از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به دیدار دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و گفت: جشن ویژه دختران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر در فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به امام رضا (علیه السلام) و مسابقه کتابخوانی انسان ٢٥٠ ساله (مقام معظم رهبری) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان است.
 
انتهای پیام/ن
 

برنامه های هقته دهه کرامت در زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.