حمیدرضا طلایی گفت: در صورت تامین اعتبار در آینده یک هزار نفر جذب سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها می‌شوند.

یک هزار نفر جذب سازمان جهادکشاورزی می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در صورت تامین اعتبار در آینده یک هزار نفر جذب سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها می‌شوند، اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

وی افزود: مراکز خدمات نوک پیکان وزارتخانه بوده که عمده فعالیت‌های بخش کشاورزی از طریق مراکز خدمات پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه هوشمند سازی کشاورزی در مراکز خدمات در دستور کار است افزود: از طریق اجرای این مهم سرعت انتقال تکنولوژی بین کارشناسان پهنه، مراکز تحقیقاتی و محققین برقرار شده و مسائل تحقیقاتی و تکنولوژی با سرعت بیشتری به مزارع انتقال داده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای هوشمند سازی کشاورزی در مراکز خدمات در کشور بیان کرد: هوشمند سازی کشاورزی در بسیاری از مراکز در استان‌ها به صورت الگویی در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای تجهیز مراکز خدمات جهاد کشاورزی ابراز داشت: با جذب کارشناسان پهنه و امکاناتی که سالانه به این مراکز اختصاص داده می‌شود امیدواریم بتوانیم ارتباط بیشتری با بهره برداران برقرار شود.

طلایی اظهار داشت: هر چه حضور کارشناسان در مزارع بیشتر شود تکنولوژی‌های جدید به بهره بردارن منتقل شده و با برقراری ارتباط‌های موثر از سوی این کارشناسان مشکلات کشاورزان با سرعت بیشتری رفع می‌شود.

وی به یکی از اقدامات انجام شده در راستای تهیه اطلاعات بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: سامانه «پود» یکی از اقدامات مفید در وزارت جهاد کشاورزی است که از این طریق اطلاعات مفیدی در بخش کشاورزی تهیه شد و کارشناسان پهنه از طریق این سامانه با محققین متخصص ارتباط برقرار کرده و با سرعت بیشتری مسائل کشاورزان را مطرح و رفع می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نیاز است ساختار وزارت خانه مطابق با وظایف چابکسازی شود افزود: سهمیه‌ای وجود دارد که با تامین اعتبار یک هزار نفر در کشور جذب جهادکشاورزی در کشور می‌شوند.

طلایی تصریح کرد: تعداد ۲۵۰ نفر از شهریور ماه با تامین اعتبار و دریافت آزمون با در نظر گرفتن شرایط بومی، تخصص، نخبگان و سهمیه ایثارگران جذب سازمان می‌شوند.

انتهای پیام / م

ارتباط بیشتری با بهره برداران با جذب کارشناسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار