کارگاه طراحی و تفکر با عنوان خلاقیت مثبت درشهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه طراحی و تفکر در لنگرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: کارگاه طراحی و تفکر با عنوان خلاقیت مثبت ویژه بزرگسالان به همت نوید بازرگانیان کارتونیست خوش ذوق و خلاق گیلانی در این اداره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این کارگاه با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برپا می‌شود، افزود: در این کارگاه ۴ روزه، طراحی کاراکتر در یک چشم بر هم زدن، چکیده طراحی حیوانات و حالات مختلف چهره برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه، مهلت ثبت نام برای شرکت در کارگاه طراحی و تفکر تا پایان تیر است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و زمان تشکیل کارگاه با تلفن ٤٢٥٢٣١٠٠ تماس بگیرند.

نوید بازرگانیان کارتونیست خوش ذوق و خلاق گیلانی، متولد ١٣٧٤، دانش آموخته رشته مهندسی صنایع غذایی، در پرونده کاری خویش ٣ نمایشگاه فردی و ٢ نمایشگاه گروهی و همچنین شرکت در چندین جشنواره داخلی و خارجی را داشته است و همچنین به عنوان کاندیدای چهره‌های سال گیلان و هنرمند جوان و خلاق در سال ٩٧ هم معرفی شده است.

 

انتهای پیام / ق 

 

برپایی کارگاه طراحی وتفکر  با عوان خلاقیت مثبت در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.