مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: میراث تاریخی کشور باید در صدا وسیما بازشناسانده شود و تولید این برنامه‌ها نیازمند اهالی قلم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، امروز به مناسبت روز قلم  گفت: میراث تاریخی و نیاکان کشور باید در صدا وسیما بازشناسانده شود و برای تولید این برنامه‌ها نیاز به اهالی قلم و اساتیدی است که با نوشته‌های مؤثر خود توجه عمومی جامعه را به این سو هدایت کنند.
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات جامعه کنونی، شناخت ناکافی کودکان و نوجوانان از میراث تاریخی کشور و گذشتگان است که اهل قلم باید برای رفع این نقیصه به بازشناسی تاریخ برای نسل جدید بشتابند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: زندگی امروز کودکان و نوجوانان ما در دنیای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای سپری می‌شود و نبود برنامه‌های مؤثر در خصوص تاریخ ایران و اسلام این نقیصه و غفلت را بیشتر می‌کند.
 
مروارید افزود: خرید کتاب، انتخاب کتاب سال و برگزاری نمایشگاه کتاب برنامه‌های حمایتی این اداره کل در حوزه کتاب و نشر است و امیدواریم آثار فاخر اهل قلم برای بازشناسایی تاریخ این کشور را در نمایشگاه‌ها و انتشارات جدید ببینیم.

انتهای پیام//ف.س

اهل قلم به بازشناسی تاریخ برای نسل جدید بشتابند

برچسب ها: صدا و سیما ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.