مراسم استقبال از خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور مردم و خانواده‌های شهدا در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود.

کاروان خادمان حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (ع) فردا به کرمانشاه می آیندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، به مناسبت دهه کرامت و آغاز جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید کاروان خادمان حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (ع) شنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه می‌شوند سه گروه از خادمان حرم رضوی در دهه کرامت در نقاط مختلف استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

جشن‌های دهه کرامت به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ و به صورت ویژه در شب ولادت حضرت رضا (ع) در پارک شرقی طاقبستان و در صحن انقلاب که در این مکان بازسازی شده با حضور خادمیاران رضوی برگزار می‌شود.

شب شعر ملکوت و مراسم «با اجازه امام رضا (ع)» نیز در روز جمعه ۲۱ تیر ماه برگزار می‌شود که در این ویژه برنامه خطبه عقد ۴۰ زوج با حضور خدام رضوی خوانده می‌شود همایش پیاده‌روی خانوادگی تیر در روز جمعه ۲۱ تیر ماه از پارک شاهد تا میدان طاقبستان و از ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت هرساله با هدف ایجاد فضای زیارت از راه دور در شهرستان‌ها و کشور‌های مختلف حضور می‌یابند امسال هم در دوازدهمین سال برگزاری به کرمانشاه خواهند آمد.

انتهای  پیام/ز

کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت فردا به کرمانشاه می آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.