معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار مراکز غیردولتی تمام توان خود را در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان به کار گیرند.

مراکز غیردولتی تمام توان خود را برای  اشتغالزایی مددجویان به کار گیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه  اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی ضمن تاکید بر توجه ویژه بر اشتغال مددجویان، گفت: با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار مراکز غیردولتی تمام توان خود را در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان به کار گیرند.


مظفری مدیر اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه  در جلسه بررسی راهکار‌های تسهیل اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش هدف از برگزاری این جلسه را بررسی راهکار‌های اشتغال و توانمندی مددجویان تحت پوشش عنوان کرد.

 وی بیان  کرد :  مقرر شد لیست کاملی از مددجویان نیازمند اشتغال و آموزش توسط بهزیستی شهرستان کرمانشاه احصا و به منظور برنامه‌ریزی در اختیار معاونت اشتغال قرار گیرد و نیازمند‌های آموزشی مددجویان با توجه به علاقمندی و توانایی افراد به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی مورد نیاز به معاونت مربوطه ارسال شود.

انتهای  پیام/ز

 

اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.