استاندار بوشهر گفت: با تکمیل طرح‌های راهسازی در دیلم و گناوه نگرانی ایمنی تردد در ورودی جاده‌های مناطق شمالی استان بوشهر برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایمن نبودن جاده‌های شمال استان بوشهر بارها مطرح و بر بهبود شرایط آن‌ها تاکید شده است.

به تازگی مسئول اتاق بحران سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر هم اعلام کرد، بیش‌ترین حوادث ترافیکی ویژه (بیشتر از پنج مصدوم یا بیشتر از دو نفر فوتی) در سه ماه امسال در محور‌های بوشهر-گناوه و گناوه- دیلم در شمال این استان رخ داده است.

استاندار بوشهر که دیروز برای بازید از طرح‌های راهسازی شمال استان به این مناطق رفته بود، گفت: تکمیل طرح‌های راهسازی در دیلم و گناوه در اولویت قرار دارد و با تکمیل این طرح‌ها نگرانی ایمنی تردد در ورودی محورهای مواصلاتی مناطق شمالی استان بوشهر برطرف می‌شود.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تامین اعتبار طرح‌ها، افزود: روند اجرای طرح راهسازی گناوه به بندر ریگ و دیلم به هندیجان در روستای عامری تسریع یافته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از طرح‌های راهسازی دیلم و گناوه تا پایان امسال تکمیل می‌شود، یادآور شد: لازم است تعهدات وزارت نفت و راه و شهرسازی در تامین منابع مالی در  تسریع اجرای طرح‌های یاد شده محقق شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی منابع مالی طرح‌های راهسازی شمال استان به صورت استانی و ملی تامین می‌شود که پیش بینی می‌شود نیمی از منابع مالی امسال و بقیه سال آینده تامین شود.

انتهای پیام/ک

راهسازی در شمال استان بوشهر تسریع می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.